vineri, septembrie 29, 2006

Gradina Zoo de la Garboavele...

Grãdina zoologicã din Pãdurea Gârboavele



Localizare : Pãdurea Gârboavele, la intrare. Fatã de Galati : 12 km.

Descriere : Grãdina zoologicã din Pãdurea Gârboavele este inclusã în Complexul Muzeal Stiintele Naturii, alãturi de Grãdina Botanicã (în extindere) si Muzeul de Stiintele Naturii.
În cadrul Grãdinii zoologice pot fi vãzute diferite specii :
  • exotice ca maimuta Rhesus, porcul spinos,
  • feline: lei, tigri siberieni, etc, carnivore: ursi, lupi, vulpe,
  • ierbivore: cerbi lopãtari, cerbi carpatini, porci mistreti,
  • pãsãri: fazani, bufnitã, pãsãri domestice,
  • alte animale : broaste testoase, ponei, iepuri. etc.

În viitor se prevãd anumite modificãri în modul de îngrijire a animalelor (lãrgirea tarcurilor), precum si cresterea numãrului de animale si diversificarea speciilor : cãmilã, cai sãlbatici, iak, etc).Grãdina nu asigurã ghid sau însotitor.

Sursa:Link

5 comentarii:

myriam spunea...

numai gradina zoologica nu este acolo, bataie de joc

Anonim spunea...

imi poti spune cum pot ajunge si eu acolo ?
am inteles ca in continuarea drumului pe care e metro. asa e ?

stii cumva adresa ? sau cum as putea sa-l gasesc pe GPS cu harti iGo ?

George D. spunea...

Da..mergi spre Vanatori..spre Garboavele..

Adresa: Sos.Galati-Barlad, Padurea Garboavele, Galati.

Contact:
Telefon +40(236)431961
Fax +40(236)414475

Dragos spunea...

okey , multumesc frumos :)

Dragos spunea...

Am ajuns azi acolo .
In primul rand , primul lucru care l-am observat a fost ca , cum vii dinspre galati nu este nici un indicator care ar semnaliza gradina zoologia de acolo ( sau cel putin eu nu l-am vazut) .
Bun , dupa ce m-am plimbat prin toate satele din apropiere , ca nu gaseam gradina.. (motiv pt care am facut vreo 150-170 km din braila pana acolo ) , am reusit sa o gasesc cand ma intorceam spre galati , era un indicator .. dar era doar cum vii dinspre galati nu si cum iesi .. (sua cum iesi am impresia ca era o plancarda cu muzeul satului parca sau ceva de genu , dar nu zicea nimic de gradina ) .

Am mai ajuns acolo odata cand eram mic , intr-o excursie , si mi se paruse mult mai frumos ca la noi (la braila) ..dar acum , parca mi-a lasat un gust cam amar .. aceleasi animalute chinuite .. :(

pacat , la cat loc ar ar avea potential ..
numai bine !